، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

خورشیدخونه بهار

آماده شدن واسه تولد خورشید خونه بهار

1393/7/17 16:42
نویسنده : مامان مریم
266 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

قربونت برم که این روزا همش میخوای بهم کمک بدی ...سفره جم میکنی... ظرفارو  جم  میکنی... ،تازه این هفته که گوجه گرفته بودم واسه رب گرفتن،تو هم از خدا خواسته همش میخوردی و میریختی و مثلا کمک میکردی نگا تمام صورت قشنگت گوجه ای شده...ماچ

 

بهار جونم این روزا همش به فکر جشن تولدتم دیروز 16 مهر من و تو ،بابایی با هم رفتیم لباس جشنتو  خریدیم  اصلا نمیزاشتی لباس رو  تنت کنم ببینم چطوریه تو تنت. من و  خانم فروشنده  با زحمت  لباس رو تنت کردیم زبان...از بقیه لباسا فقط 2تا لباس خیلی تک و قشنگ بودن ، تنت کردم بابایی از یکشون خیلی خوشش اومد  انتخاب کردیم

وسایل تزیین رو خریدیم کیک تولدتم سفارش دادیم.تو شیرینی فروشی از این سر مغاره به اون سر مغازه  میرفتی و همش به شمع و فشفشه ها دست میزدیماچاوه تازه می خواستی همه ی شیرینیا رو هم بخوریخنده ...بعد کلی نگاه کردن به مدل کیکا بالاخره یه کیک انتخاب کردیم  شکل کیتی رو سفارش دادیم تو هم مشغول بهم ریختن قفسه ها بودیقهقهه

 

 

فرشته کوچولو یکی از کارای که خیلی دوست داری اینکه دوست داری توی تشک یا پتو مثله ساندویچ لوله بشی

 

قلبنیشخند

 

پسندها (1)

نظرات (0)