، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

خورشیدخونه بهار

بهارم تولدت مبارک خورشید خونه

1393/7/26 16:32
نویسنده : مامان مریم
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق  مامان و باباهورابغل

گفته بودم که جور نشد12 مهر تولدت رو بگیرم اما 21 مهر روز عید غدیرخم ،جشن تولدت رو گرفتم

صبح تا ساعت 9 خواب خوابیدی و صبحونه خوردی بعد هم شروع کردی به بازی ....وقتی داشتم با کاغذ رنگی تزیین میکردم تو هم کمکم میکردی مثلا چسب قیچی میکردی....قهقهه

دوست داشتم وقتی جشن شروع میشه سرحال باشی واسه همین زود نهار دادمت و بعد یه ذره بازی خوابیدی ،یه کم مقاومت کردی واسه خوابیدنت، با اینکه خوابت می اومد،حق داشتی فرشته کوچولو، آخه دوست داشتی بغلت بگیرم ونازت کنم وتوبغلم بخوابونمت عشق مامان ...بغل

اما وقتی خوابیدی دیگه هر چی خواستم بیدارت کنم،بیدار نمیشدی....اما وقتی دلارام وراستا رو با لباس عروس دیدی   تو هم دلت خواست لباستو بپوشی...خاله زهرای مهربون کمکت کرد لباست رو پوشیدی و موهات رو درست کرد مرسی خاله ی مهربون ن ن ن تشویقدوست نداشتی تاج بزنم واست اما تا حواست نبود زدمشزبان

 واما خوراکی های پذیرایی: سالاد الویه  پفیلاااااااا  پفکککککک که خیلی دوست داری  ژله مکعبی موزاییکی که واسه اولین بار به عشق تو درست کرده بودم ، شیرینی خشک  نارگیلی ،میوه،و  کیک تولدت که شکل کیتی بود و با فوندانت  روکش شده بود، نوشابه.....و اما عکسا



اینجا داری با دلارام و راستا میرقصی  بغل

 خیلی بامزه بودی  دوست داشتی نیوشا پیشت باشه تا ازت عکس بگیرم  نیشخندقلب

 قربونت شم با اینکه یکی دو بار  فوت کردن بهت یاد نداده بودم شمع رو فوت کردی کاش میشد فیلمش رو بزارمناراحت الهی که با سلامتی و تن درستی 10000 ساله شی زندگی

ماچبغل

 

 


 

 

 

 


 

 

ا

ینجا رو نیگا آرمینا روخندونکسوال

رقص چاقوی آرمینا

تشویقخندهبوس

 

از همه ی کوچولوهای نازنین مرسی:دلارام   راستا    فاطمه   نیوشا  رها   مشکات    آرمینا  ایلیا   علیرضا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دلارام
3 آبان 93 13:17
بازم تولدت مبارک روز خیلی خوب وبه یادموندنی بود ایشاا...همیشه سالم وسرحال باشید.دلمون براتون تنگ شده زود برگردید.
مامان مریم
پاسخ
مرسی از اومدنت و زحمتایی که کشیدی دوست گلم بوس واسه دلارام عزیزم که خیلی دوستش دارم